Zasady współpracy
Współpracę z naszymi klientami podejmujemy na klarownych zasadach. Usługi świadczymy na podstawie umowy cywilno-prawnej zawieranej między stronami. Po podpisaniu umowy klient zobowiązany jest do zatwierdzenia dostarczonych dokumentów od strony merytorycznej, informowania o zdarzeniach, które mogę mieć wpływ lub wpływają na zobowiązania podatkowe, dostarczenia dokumentów podlegających ujęciu w księgach i ewidencjach do 7 dni po miesiącu, którego dotyczą, a także do terminowego wnoszenia opłat za świadczone usługi. Opłaty te uiszczane są w wysokości określonej w zawartej umowie.
Warto zaznaczyć, iż doradztwo podatkowe w zakresie prowadzonej działalności jest już wliczone w cenę usługi.
Obsługujemy Państwa w naszym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Ze względu na to, że staramy się być dla naszych klientów elastyczni, możliwe jest umówienie innej godziny, a także odbiór przez nas dokumentów z Państwa firmy.
Zapraszamy do współpracy.